EN TRIPP TILL HUVUDSTADEN








klockan 19.00 fredag får jag reda på att jag ska till stockholm om en halv timme. okej tänker jag, AWESOME!
19.30 åker bilen. äta 10 min packa osv. 20 min PERFEKTJÖÖÖÖ!
älskar staden.. yammiee. en härlig tripp med mina lovely girls, dock fick ju vissa stanna hemma (hehehhehe)
nina (längst ner i bild) var också med på hemvägen, eftersom att han bor i sthlm och ville hem och träffa flickvännen i karlstad.
sammanfattning av helgen är väl ungefär, shopping, MAT, mjöd eller fan det heter, sjukt gott dock, att rekommendera! hmm .... lite sömn också! bilder på köpen kommer. SKORNA ÄR BÄSTA KÖPTE PÅ LÄNGE. love them! sen köpte jag också en nyårsklänning (tror iaf att jag ska ha den då) nu blir det natten för mig 
see yaa ......... don't wanna be yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0